energie obrazu

06.04.2015 17:56

 

 

 

Pole každého živého objektu obsahuje informace nejen o objektu samotném, ale i o tom, co se odehrálo v jeho okolí.
Struktura jakéhokoli prostoru shromažďuje informace, naše pole na ně reaguje, ovlivňuje je a samo je jimi ovlivňováno.

Stejně jako existují obrazy škodlivé, obrazy pronásledující své majitele a jejich rodiny, a jsou stejně nebezpečné a zákeřné jako silné geopatogenní zóny, stejně tak si můžeme pořídit obraz takový, který na nás bude působit příznivě, nebo dokonce léčivě. Energie jednotlivých obrazů je samozřejmě rozdílná. Psychotronici se jednoznačně shodují na tom, že nejvíce pozitivní, léčivé energie vyzařují RUBLEVOVY IKONY.  Detail je z jedné z nich, u níž bylo naměřeno nejvíce kladné energie - dívejte se obrázku do očí každý den pět až osm minut, nemyslete na nic, pouze vnímejte, jak na vás obrázek působí. Nechte volně procházet myšlenky hlavou tak, jak přijdou, nezabývejte se jimi. Uvidíte, že vám tato nenáročná terapie přinese úlevu (úryvek textu a obrázek je převzatý z knihy Olgy Krumlovské, MÍSTA, KTERÁ LÉČÍ).     

 
 

Dřív bylo umělců, kteří směli malovat ikony, velmi málo. Intuitivně se vybíral člověk s čistou karmou.
Ale ani to nestačilo. Bylo třeba, aby takový malíř v sobě měl mechanismus blokace karmy
před nežádoucími vlivy, čehož se dosahovalo osobním etikou, směrováním k Bohu, dlouhým půstem,
modlitbami a zřeknutím se všech pozemských svodů. A obrazy vznikaly ve chvílích
osvícení a malovaly se barvami rozpuštěnými ve svěcené vodě. Takové ikony pak byly schopny léčit.
Už prostý pobyt v jejich blízkosti harmonizoval struktury pole nemocného, a neléčilo se jen tělo,
ale především duše. Když se do lidského obydlí dostaly takové ikony, formovaly charakter,
zdraví i osud lidí jen pozitivně. Ikony namalované člověkem bez zvláštní duchovní průpravy mohou
svým majitelům přinášet naopak škodu, dokonce i tehdy, když je v chrámu posvětil kněz.
Tím spíš, že vše, co souvisí se jménem Ježíše Krista a Svatých,
vpouštíme do našeho podvědomí bez překážek.

Byť to zní sebefantastičtěji, jakýkoli předmět se svým polem bytostně vztahuje
k jakémukoli jinému objektu, člověka nevyjímaje.

Talentovaná díla v sobě vždy nesou náboj humanismu a úroveň podvědomé agrese mají velmi nízkou.
Špičková profesionalita umělce musí zahrnout nejen čistě profesionální kvality,
ale ty musí doprovázet vnitřní dobrota a láskyplnost. Rozvíjet v sobě tyto vlastnosti
a pracovat na nich je třeba neustále. Toto vědomí žilo mezi lidmi odjakživa.

Za renesance se těhotné ženy chodily dívat na nádherné obrazy a sochy, jejich okolí
je zahrnovalo krásnými věcmi, hudbou a láskou. Ale i naši předkové věděli, že to, co vidí,
cítí a slyší budoucí matka, velmi podstatně ovlivní její příští dítě
a všichni se snažili takovou ženu ochránit třeba i před náhodným zlým pohledem.
Od poloviny 18. století, od nástupu impresionismu a jiných uměleckých směrů orientovaných
na podvědomí, je stále těžší ochránit člověka před pronikáním agresivity do jeho podvědomí.
Většina prací západních umělců má nízkou uměleckou hodnotu, zato však vysoký stupeň
podvědomé agresivity. Takové obrazy deformují struktury biopole a v podstatě lidem škodí.
Naopak obrazy s aktivní strukturou pole harmonizují nejen našeho ducha, zdraví a osud,
ale i prostor kolem sebe.
Obraz, jehož autorem je duchovní osobnost, člověka nejen přibližuje božství,
ale také ho léčí a ochraňuje. Moderní obrazy by vůbec měly vznikat jako kdysi ikony,
protože největším problémem současného lidstva je bezduchost.
Naše tělo je příliš závislé na stavu našeho ducha, proto ho mohou léčit jen ty obrazy,
které jsou prosyceny duchovností a láskou.

Kontakt

danuše zábranská příkrá 314
slušovice
76315
+420777088889 zabranska@avonet.cz